Wednesday, October 2, 2013

Lover's Knot or Solomon's knot stitch




Κομψό και γρήγορο, τέλειο δώρο Χριστουγέννων
- perfect Christmas gift
Καλημέρα σε όλους μας, η εβδομάδα πλησιάζει στο τέλος της και διάλεξα να μοιραστώ μαζί σας μια από τις πιο αγαπημένες μου πλέξεις στο βελονάκι. 
Είναι γνωστή με δυο ονομασίες: lover's knot & solomon's knot. Μπορεί στα ελληνικά να ονομάζεται πεταλούδα, γιατί θυμίζει λίγο το σχήμα των φτερών της πεταλούδας, δεν είμαι όμως καθόλου σίγουρη, γι αυτό και μένω στην αγγλική ονομασία.
Η πλέξη είναι ιδανική για ανάλαφρα, κομψά και πολύ θηλυκά αξεσουάρ. Την έχω διαλέξει μέχρι στιγμής για να πλέξω Πάντσο, σάλι και κασκόλ, παιδική φούστα. 
Όλα δώρα για τους αγαπημένους μου.

Πάντσο εμπνευσμένο από το Solomons knot baby dress του Crochet Geek
- Children Pancho inspired  from Crochet Geek's Solomons knot baby dress
Κατά την γνώμη μου η συγκεκριμένη πλέξη ταιριάζει υπέροχα σε μοχαιρ νήματα, νήμα κορδέλα και γενικά σε όλα τα ιδιαίτερα σε αφή, και σύνθεση νήματα. Την έχω δουλέψει όμως και σε απλό ακρυλικό νήμα Πεταλούδα για το κίτρινο Πάντσο της βαφτιστικιά μου, σε 100% μαλλί chunky για μια διπλής όψης φούστα, πάλι της Ελένης, σε βαμβακερό νήμα για καλοκαιρινό φουλάρι και η πλέξη δουλεύεται εξίσου εύκολα και όμορφα σχεδόν με όλους τους τύπους και τα πάχη νήματος.

Οι θηλιές μπορεί να είναι όσο μεγάλες και όσο μικρές θέλετε
- The loops can be as large and as small as you want.
 
Δυστυχώς δεν έχω φροντίσει να κρατήσω φωτογραφίες από τις παιδικές φούστες διπλής όψης που έκανα για την μικρή μου. Ελπίζω να έρθει να δει την νονά της τα Χριστούγεννα και να φέρει τα πλεκτά της για να φωτογραφηθούν. Όλη η φούστα είναι δουλεμένα σε σπείρα ποδαράκια (HDC), με αύξηση πόντων ώστε να δημιουργηθούν οι απαραίτητοι κυματισμοί και να έχω επιθυμητό μήκος. Ακριβώς κάτω από την μέση της φούστα ενώνω άλλο νήμα και πλέκω συνεχόμενες σειρές solomons knot  stitch, στόχος είναι η πλέξη solomons knot είναι 3-4 δάχτυλα πιο μακριά από το μήκος της φούστας με τα ποδαράκια. Την λέω διπλής όψης γιατί μπορεί να φορεθεί και από τις δυο μεριές ανάλογα το κέφι.


Kασκόλ με λεπτό kid  mohair νήμα της yarnart
- Scarf with  kid  mohair by yarnart

Λεπτομέρεια - Close up

Μοχαίρ νήμα πάλι από τα νήματα Μολοκοτού
παίζει να το είχα καμιά δεκαπενταετία στο συρτάρι

Διάγραμμα για τριγωνικό σάλι
- Pattern for Solomon's knot triangle shawl
Διάγραμμα για κασκόλ - Pattern for scarf 

βήμα βήμα - step by step

Video tutorial 
Crochet DROPS neck warmer
Solomons knot baby dress video tutorial
Solomons knot baby dress writen pattern

3 comments:

  1. Σοφάκι,έγραψες πάλι!!!!!!!
    Η επιλογή τέτοιων πλέξεων,θαρρώ πως είναι απίστευτη ιδέα!
    Άμα βαρεθείς να κάνεις δικά σου,mailιασέ με να μου κάνεις κι εμένα !!!!!!!!( χαχαχαχα)
    (το εννοώ,δεν κάνω πλάκα!!!!!!!!)
    Φιλάκια,γλυκιά μου!
    Καλή συνέχεια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όντως την λατρεύω αυτή την πλέξη! Το αστείο είναι πως μέχρι στιγμής δεν έχω τίποτα πλεγμένο για μένα, ότι έφτιαξα με αυτή την πλέξη πήγε δώρο. Και μιας τα δικά μου, δηλ η δαντελένια ζακέτα, έχει τον ατέλειωτο ... :-) Είπα να πιάσω ένα ακόμα κασκόλ solomons knot σε μοχαιράκι γαλάζιο για το ντουλάπι με τα δώρα. Οπότε ρίχτο! Είδος, σχήμα, χρώμα, νήμα και έτοιμο! Τα φιλιά μου και καλό απόγευμα!

      Delete
  2. Καλώς σε βρήκαμε! Πολύ ενδιαφέρων το μπλογκ σου!!! Ωραία πράγματα με σαφείς οδηγίες και βιντεάκια.Πολύ πρακτικό.Μπράβο!!! Όσο για τη συγκεκριμένη πλέξη είναι πάρα πολύ ωραία για σάλι και για εσάρπα.Θα επιστρέψουμε με το κατάλληλο νήμα μόλις βρούμε χρόνο.Καλή συνέχεια και καλές δημιουργίες! Θα τα λέμε.

    ReplyDelete