Friday, January 17, 2014

Πλεκτή φούστα διπλής όψης - Crochet skirt

Σε προηγούμενη ανάρτηση είχα αναφερθεί σε μια διπλής όψης πλεκτή φούστα που συνδυάζει μια βασική πλέξη (Μισά ποδάράκια) με μια πολύ πιο ιδιαίτερη (Solomon's knot).
Η νύφη μου ξετρύπωσε την φούστα και την φωτογράφησε για το blog. 



Είναι η πρώτη φούστα που έπλεξα για την μικρή όταν ακόμα ήμουν στα πρώτα βήματα με το βελονάκι. Είναι σχέδιο που βασίζεται στον αυτοσχεδιασμό και στην βασική αρχή αυξήσεων πόντων ανά γύρο. 



Ακριβώς επειδή δεν είχα ακολουθήσει οδηγίες και απλώς έπλεκα με το μάτι, η φούστα ακόμα είναι φαρδιά για την μέση της ανιψιάς μου. 

Ξεκίνησα με μια Αλυσίδα βάσης από άρ. γ. (Fsc) δεν ένωσα και ανά έναν ή δυο γύρους αύξανα τους πόντους κατά 6.  Πχ ακολουθήσετε το μοτίβο αρχής για μια μπλούζα και απλώς περάσατε το σημείο που πλέκουμε τις συνδέσεις για τα μανίκια. Συνεχίστε να αυξάνετε πόντους και να πλέκετε σε σπείρα ή σε κύκλο ενώνοντας με βουβά. 


Αφού ολοκλήρωσα την φούστα έπλεξα απευθείας πάνω στα Μισά ποδαράκια την δαντέλα με τα solomon's knot και στην συνέχεια πρόσθεσα μια σειρά αρ. γ. στο επάνω μέρος. 
Για το κλείσιμο,  χρησιμοποίησα δυο διάφανα κουμπιά στην μια όψη της φούστας.

Τo νήμα της φούστας είναι standard petalouda 96 και το νήμα για την solomon's knot δαντέλα είναι
Lana KAM Gilda 2, το είχα αγοράσει 70 λεπτά, στην λαϊκή της Ελευθερούπολης, από ένα πλανόδιο πωλητή. Το δοκίμασα στην φούστα μου άρεσε και όταν ξαναπέτυχα τον τύπο,  αγόρασα μερικά κουβάρια, δυο εκ' των οποίων τα έχω ακόμα στην ντουλάπα μου. 

No comments:

Post a Comment