Wednesday, March 26, 2014

Μπλε φόρεμα ζητά βοήθεια - Blue dress needs help

Δεν έχει ο διάολος δουλειά κι έδερνε τα παιδιά του... πάλι λοιπόν καταπιάστηκα με την δοκιμασμένη συνταγή του φορέματος που σας έχω δείξει στο παρελθόν.  Τούτη την φορά όμως τα πήρα ανάποδα.
Έπλεξα την φούστα από αχιβάδες, και στην συνέχεια ξεκίνησα το επάνω μέρος και το έραψα πάνω στην φούστα. Ως ήταν φυσικό υπάρχει κάποιο σημείο που οι ραφές φαίνονταν αντιαισθητικές, οπότε είπα να τις καλύψω με 3 μικρά λουλουδάκια.  Όπως αποδείχθηκε δεν ήταν η καλύτερη ιδέα.


Το συγκεκριμένο νήμα ομολογώ μου άρεσε από την αρχή πάρα πολύ. Μου άρεσε το χρώμα, η τιμή, η ποιότητα και το μέγεθος του κουβαριού. Είναι Alize Lanagold 800, χρωμα 646 ή αλλιώς "Γαλάζιο της Μυκόνου" έχει περιεκτικότητα 49% μαλλί και  51% ακρυλικό, ζυγίζει 100 γραμμάρια και έχει μήκος 800 μέτρα.

Ολόκληρο το φόρεμα είναι πλεγμένο με ένα και μόνο κουβάρι. Φυσικά άλλη μια φορά μεγαλούργησα και το μέγεθος είναι "s" και παρόλου που το νήμα έχει ελαστικότητα στο δικό μου σώμα- είμαι κάπου στο "L" - δεν ταιριάζει καθόλου.


Το βασικό όμως που δεν μου κάθεται καλά είναι το θέμα των ραφών. Σίγουρα μπορώ να ξηλώσω τα λουλουδάκια και να τα ξαναράψω ίσια αυτή τη φορά, αλλά πάλι δεν ξέρω αν θα φαίνεται καλά.
Η άλλη μου σκέψη είναι να χωρίσω και πάλι την φούστα από το επάνω μέρος κι αυτή την φορά να δώσω έμφαση στο να σουλουπώσω την φούστα.


Τελικώς όμως, μια και το συγκεκριμένο ρούχο δεν προορίζεται για κανέναν, σκέφτηκα να ρωτήσω εσάς και μαζί να βρούμε ένα τρόπο να το σουλουπώσουμε και κάποια να το φορέσει.
Για την ακρίβεια μπορώ να το χωρίσω στα δυο κομμάτια: φούστα και τοπ, plus τα λουλουδάκια και να το δώσω σε όποια θέλει να πειραματιστεί πάνω του και να φτιάξει κάτι δικό της.

Τι λέτε; 

No comments:

Post a Comment