Thursday, June 19, 2014

Απουσιών... δικαιολόγησις

Κορίτσια μου, γεια σας.

Μετά από απουσία ενός μήνα από την μπολκόσφαιρα, επιστρέφω με μια ανάρτηση - εξήγηση.
Corpus Christi σήμερα στην Πολωνία και για μας είναι bank holiday, άρα εκμεταλλεύομαι την ευκαιρία για να επανασυνδεθώ μαζί σας. 

Πολλά συνέβησαν σε ένα μήνα στις ζωές όλων μας.
Προσπάθησα όσο γινόταν αυτό το διάστημα, αν όχι να αφήνω σχόλια, έστω να επισκέπτομαι τα blogs σας και να απολαμβάνω τις αναρτήσεις και τις δημιουργίες σας.

Φορεματάκι με νήμα Alize Bahar 16

Δεν θα πω, πως ήταν μόνο η δουλειά που με κράτησε μακριά, αν και σίγουρα έπαιξε καταλυτικό ρόλο.  Δεν χάνεται ένας άνθρωπος έτσι, αν δεν θέλει να χαθεί. 


Φαντάζομαι πως αρκετές από εσάς με καταλαβαίνετε. 
Το bloging δίνει σε αρκετές από εμάς, την δυνατότητα να είμαστε πολύ περισσότερο αληθινές, από όσο ήμαστε στην καθημερινή μας ζωή. 
Θα μιλήσω για μένα και θα κόψω τις γενικεύσεις μιας και δεν έχουν καμιά ουσία.
Στην καθημερινή μου ζωή, αποφεύγω να τραβώ την προσοχή, μου είναι ευκολότερο κάνοντας χαβαλέ να βγάλω την μέρα καθαρή κι αυτό ήταν τούτο το διάστημα το ζητούμενο,  να την βγάλω καθαρή, να προσαρμοστώ, να μην δημιουργώ έννοιες και ανησυχίες στους κοντινούς μου. 
Στο blog όμως, μου βγαίνει κάτι πιο αληθινό. Ίσως γιατί αρχικά έχω απέναντί μου τον εαυτό μου.
Οι λέξεις που πληκτρολογώ στο keyboard έχουν σαν πρώτο αποδέκτη εμένα. Έτσι έχω την αίσθηση καθώς γράφω και βλέπω στην οθόνη τις σκέψεις μου να τοποθετούνται η μια δίπλα στην άλλη, πως μιλώ στον εαυτό μου, στην συνείδησή μου. Και δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα τα ψέμματα πάντα μου ήταν δύσκολα, δεν έμαθα να τα λέω με ευκολία, ούτε να τα δέχομαι αναίμακτα. 
Εδώ λοιπόν καθώς γράφω, δύσκολα μπορώ να είμαι ψεύτικη.

 Puff Stitch  με V stitch στο επάνω μέρος
και V stitch με shell στην φούστα

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να επιστρέψω δυναμικά μέσα στον Ιουνίου. Σας είπα άλλωστε η δουλειά, έπαιξε καταλυτικό ρόλο.
Είμαι στο πρώτο μου δίμηνο στην εταιρεία κι υπό καθεστώς συνεχούς εκπαίδευσης... Πολλές πληροφορίες να απορροφήσω, πολλές πρωτόγνωρες καταστάσεις να τις κάνω οικείες και φυσικά η ίδια η φύση της εργασίας, που θέλει εξαντλητική προσοχή στις δυο οθόνες του υπολογιστή.
 Συγχωρέστε με αλλά όταν γυρίζω σπίτι δεν έχω κουράγιο να στηθώ, πάλι μπρος στον υπολογιστή.  
Θα μου πείτε: γιατί βρε χριστιανή δεν μπαίνεις να πεις ένα γεια από τον υπολογιστή της δουλειάς, πολύ απλά και για λόγους ασφαλείας δεν έχω πρόσβαση σε προσωπικές σελίδες, social media κτλ... 

...Δυο μήνες παιδεύω το South Bay κι ακόμα είμαι στην αρχή!

Το καλό είναι πως μπορεί να μην βρίσκω όσο ενδιαφέρουσα περίμενα την δουλειά μου, αλλά περνάω καλά στο γραφείο  και παρά την κούραση με την ομάδα το διασκεδάζουμε. 
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που μας έδωσαν, μπορεί από Ιούλιο να ξεκινήσουμε την κανονική μας βάρδια 2- 10,  άρα θα έχω τα πρωινά ελεύθερα για τις δουλείες του σπιτιού και το bloging κι έτσι να ξαναμπούν τα πράγματα σε κανονικούς ρυθμούς. 

Ως τότε σας φιλώ όλες σας, σας εύχομαι καλό καλοκαίρι όπου κι αν πάτε και ότι κι αν κάνετε!!!
Συγχωρήστε μου αν δεν σας αφήνω μηνύματα συχνά, αλλά τις αναρτήσεις σας τις βλέπω!!! 

Alize miss Batik 3702

Ευχηθείτε μου κι εσείς να τελειώσω το σάλι που ξεκίνησα πριν δυο μήνες και να βρω τρόπο να πλέξω ένα ακόμα φόρεμα για την μικρή που το ζήτησε εδώ και καιρό. 

ΥΓ:  Η επιλογή χρωμάτων δεν είναι τυχαία. Έχουμε μουντιάλ και Εθνική Ομάδα να υποστηρίζουμε! 
 Εντάξει είναι και το navy της μοδός φέτος,  αλλά δεν μας νοιάζει, εμείς για το μουντιάλ στολιζόμαστε!


No comments:

Post a Comment